İYİ Parti Kuşadası Teşkilatı Ankara’daki “Bayrak Mitingi” İçin Yola Çıktı
İlçe Başkanı Behçet Alp: “Bugün değilse ne zaman? Bayrak açıyoruz!”

İYİ Parti Kuşadası İlçe Başkanı Behçet Alp, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun katılımıyla Ankara Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirilecek “Büyük Bayrak Mitingi” öncesinde dikkat çeken bir açıklama yaptı. Kuşadası teşkilatının mitinge katılmak üzere Ankara’ya hareket ettiğini belirten Alp, mitingin yalnızca bir siyasi buluşma değil, aynı zamanda milletin ortak değerlerine sahip çıkma iradesinin güçlü bir göstergesi olacağını ifade etti.
Behçet Alp açıklamasında, “Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu’nun katılımıyla bugün saat 18.00’de gerçekleştireceğimiz Ankara Tandoğan’daki Büyük Bayrak Mitingi için yoldayız.” ifadelerini kullandı.
Alp, açıklamasında Türkiye’nin karşı karşıya bulunduğunu savunduğu sorunlara dikkat çekerek şu mesajları verdi:
“Gençlerin umudunu çalanlara karşı bayrak açıyoruz.
Liyakati yok edip torpili devletin kuralı hâline getirenlere karşı bayrak açıyoruz.
Adaleti eğip bükenlere, hakkı güçlünün eline bırakanlara karşı bayrak açıyoruz.
Milletin alın terini bir avuç ayrıcalıklının servetine dönüştüren bu düzene karşı bayrak açıyoruz.”
İYİ Parti Kuşadası İlçe Başkanı Behçet Alp, açıklamasını “Bugün değilse ne zaman? Bayrak açıyoruz!” sözleriyle tamamladı.
Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenecek mitinge Türkiye’nin dört bir yanından partililerin katılması beklenirken, İYİ Parti Kuşadası teşkilatının da geniş bir katılımla miting alanındaki yerini alacağı öğrenildi. Bayrak Mitingi’nde Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun ülke gündemine ilişkin önemli mesajlar vermesi bekleniyor.












































