Mevcut Yönetime Oy Verecekler, İyi Düşündünüz mü?

14 Mayıs 2023 Pazar günü yapılacak seçime iki gün kaldı. 60 milyondan fazla seçmen sandığa gidip önümüzdeki beş yıl için kendilerini temsil edecek Cumhurbaşkanını ve milletvekillerini seçecek. Bizler ise Aydın ilimizde bizi temsil edecek sekiz milletvekilini seçeceğiz.
Genel olarak ekonomi kötü durumda. Sağlık, adalet, eğitim başta olmak üzere devletin birçok kurumu oldukça sıkıntılı. İnsan hakları konusunda ileriye değil, geriye gidiyoruz. Ayrıca bu süreçte insanları ötekileştiren politikalar nedeniyle toplum giderek birbirinden uzaklaşıyor.
21 yıldır iktidar olan Akp’nin son dönemde ilimizde dört milletvekili vardı. Bu dört milletvekilinin ilimize ne katkısı vardı? Bu soruya cevap olarak verecek çok şey bulamayız. Zaten bundan olacak ki üç seçimdir birinci sırasında yer alan Mustafa Savaş dışındaki vekiller liste dışı kaldı. Listeye sekiz yıldır il başkanı olan Ömer Özmen üçüncü sıradan, Seda Sarıbaş ise ikinci sıradan Milletvekili adayı oldu. Dördüncü sırada Mustafa Abak, beşinci sırada ise ortamı germekle zaman zaman gündemde yer alan Umut Tuncer yer aldı.
Tüm bu isimlerin Aydın’ın gelişmesi, değişmesi, kalkınması için öne çıkan problemlerinin çözümü için ne kadar başarılı olup olmadıklarına bakarsak elimizde bir şey olmadığını görebiliriz.















































