Haberi Dinlemek için TIKLAYINIZ...!

İYİ Parti’den Tandoğan Meydanı’nda “Bayrak” Mesajı

İYİ Parti Kuşadası İlçe Başkanı Behçet Alp, Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenen “Bayrak Mitingi”nin ardından yaptığı açıklamada, hukuksuzluklara ve adaletsizliklere karşı güçlü bir duruş sergilendiğini belirterek, Cumhuriyet’in temel değerlerini savunmaya devam edeceklerini söyledi.

İYİ Parti’nin Ankara Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirdiği “Bayrak Mitingi”, Türkiye’nin dört bir yanından gelen vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Mitinge İYİ Parti Kuşadası İlçe Başkanı Behçet Alp ve Kuşadası teşkilatı da katıldı.
Miting sonrası açıklama yapan Behçet Alp, Tandoğan Meydanı’nda haksızlıklara, hukuksuzluklara ve adaletsizliklere karşı ortak bir irade ortaya koyduklarını ifade etti.
Alp açıklamasında, “Bugün Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirdiğimiz mitingde haksızlıklara, hukuksuzluklara ve adaletsizliklere bayrak açtık. Türkiye’nin dört bir yanından gelen binlerce vatan sevdalısıyla birlikte; birlik, beraberlik ve Cumhuriyetimizin temel değerlerine sahip çıkmak için omuz omuza olduk.” ifadelerini kullandı.
Şanlı Türk bayrağının gölgesinde verilen birlik mesajının önemine dikkat çeken Alp, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün emanetine sahip çıkmaya, Türk milletinin birliğini ve geleceğini kararlılıkla savunmaya devam edeceğiz.” dedi.
İYİ Parti teşkilatları, mitingin Cumhuriyet değerlerine bağlılık, milli birlik ve hukuk devleti vurgusuyla önemli bir buluşma olduğunu ifade ederken, benzer etkinliklerle vatandaşlarla bir araya gelmeyi sürdüreceklerini belirtti.